islandshästryttarinnan

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Isbana

Av Madde - 16 december 2009 22:13

Idag var det som varje onsdag hästkunskap, ridlektion och sånt i skolan. Men väl framme vid stallet visade det sig att paddocken där vi skulle ha gymkhanatävling var en isbana! Gymkhana i isig paddock med hästar utan broddar = hästar som går omkull, så detta ställdes in och ersattes med bl a lagtävlingar.


På vägen hem fick jag en nära-döden-upplevelse när vi skulle köra från stallet ned till stora vägen. Vägen var även den en isbana och jättebrant, så jag kunde se framför mig när vi krashade ner i det djupa diket bredvid grusvägen isvägen   

Nej, vi körde aldrig av vägen. "Bildbevis efter jättebacken".  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Madde - 29 december 2009 23:43

Japp, ni läste rätt! Nu flyttar jag till http://blogg.easyrider.nu/   Funkar inte http://www.blogg.easyrider.nu/ så prova utan "www" ...

Av Madde - 24 december 2009 23:00


Hoppas ni haft en riktigt bra julafton! En av mina julklappar - en oförstörbar mobil. Tål att bli tappad i golvet ett par miljoner gånger... Kort sammanfattning av gårdagens skidåkning (det er sjov at stå på ski): Inget ...

Av Madde - 22 december 2009 21:56

Ska åka skidor imorgon, kan ju inte bli bättre väder iaf! Träningen inför kortvasan har börjat - liiite för sent... ...

Av Madde - 21 december 2009 20:56

Har inte alls hunnit med att blogga nu på ett par dagar - som vanligt...   Fredag I fredags löshoppade Susanne och jag Snöggur. Han har inte helt fattat vitsen - han hoppar om jag hoppar bredvid. Han hoppar första hindret jättefint, tvärvänder...

Av Madde - 21 december 2009 00:04


  Dååålig kvalité på bilden tyvärr, har fotat med en webbkamera. ...

Ovido - Quiz & Flashcards